czwartek, 15 listopada 2012

Cala plyta One Direction<3 Kocham ja!!BLOG NA DWA TYGODNIE ZOSTAJE ZAWIESZONY.DOPIERO BEDE PISAC NA BLOGU ZNOWU ZA DWA TYGODNIE ;)
Historyjka:
Pani od Angielskiego:Dobrze dzieci dzis mamy nauczyc sie kierunkow z liczybnikami,powiedzcie co to oznacza One Direction!
Ja:Czemu pani mowi o moim ukochanym zespole???
Pani od Angielskiego:Tu nie chodzi o tych geji z One Direction!Tu chodzi o jeden kierunek tlumaczenie slowa One Direction!
Ja:Ze co to nie sa geje!!!!Ja juz pani pokaze!!
Pani od Angielskiego:AAAAAAA.......!!!!!!!!!!POMOCY!!!!!!!
Ja:Juz nie zyjesz!!!
Mam nadzieje ze sie wam historyjka podobala moze jeszcze za dwa tygodnie opublikuje o One Direction jak sie kluca ja dzieci (to nie obelga tylko kawal!)
Dobra Noc!!!
                                                                                                                   Mistty...<3
Znajdziesz nas na facebooku:Direction...<3  
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz